Monday, September 15, 2008

road to be "ayah" episode 1

isteriku dah pun lepas 50% perjalanan untuk mendapat title "ibu" hahahaha...aku pun menunggu penuh harapan untuk mendapat title "ayah". Sengaja takmo cakap pasal nih...kata orang tua jangan bisin sangat takut ada yang mulut bisa bleh sebab jadi sesuatu yg tak elok pada anak.."kami dah alaminya sebelum nih"...sedih

3 hari sudah saudara komak dahpun bergelar ayah.. anak keluar masa solat jumaat...huhuhu bagus tuh tapi sang ayah kantoi solat jumaat sebab terkejut diberitahu si misi yang orang rumahnya dah nak bersalin...anyway tahniah komak n wife... welcome ALIFF b ZUADI...kata komak anak dia akan mewarisi nama 5 huruf aliff,zuadi,ahmad (555) macam buku utang daaa tak pun rokok 555....wujud lagi ke rokok tuh...

semalam kebetulan ke SACC MALL shah alam...level 3 kot semua premis kedai baby jer....saja la nengok2 dengan yang tersayang...pehhhh gedebak-gedebuk rm1K sure hangus laaa. nasib baik bleh ulang2 kalau ada rezeki kendian...hmmm bukan mudah nak jadi ayah rupanya.. teringat kata kakak angkat kite orang di KT.. huhhuuu kalau raya kurang2 tiga ratus habis ke anak...belum lagi anak2...yup ada kebenaran kata2 kak ieda tuh...tapi tu lah untuk anak2 tak payah la nak berkira sangat...huhhuhu ni lah yang ayah aku alami dulu kot....ala ayah baru kena belanjaberapa sangat untuk 2 pasang baju n seluor n kasut n stokin n "yang dalam" emmmm n baju melayu sepasang...uiksss banyak rupanya...kami plak 3 beradik...huhhuhu...berapa ratus tuh bro?

hmmm tuh cara fizikal, cara rohani camner ekkk...naik bulu roma bila pikir balik.....hmmmmm

bersambung..................

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...