Tuesday, March 3, 2009

ape ke jadahnya NIZAR!!!

10.57am: Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin juga menggesa rakyat supaya bertenang dan mematuhi undang-undang. Beliau meminta mereka supaya tidak mengikut tindak tanduk golongan yang didakwanya menghalangnya dan wakil rakyat Pakatan yang lain daripada memasuki DUN awal pagi ini.

bagus suruh rakyat bertenang tapi

apehal pulak mengkomer yang lintang pukang,
buat benda bangang...YB bawa betenang,
jangan lagi nak pukul canang..."teman MB terbilang"
orang pakatan pun dah tak senang
YB NIZAR jangan BANGANG!!!!

Bagus juga suruh rakyat mematuhi undang2 tapi

undang2 apa pulak yang YB guna,
dengar kabor sidang DUN pun kadang pakai bahasa CINA,
aiii mentanglah miker YB berbilang bahasa,
senang senang je buat binasa....
dah tu ada hati nak perjuangka bahasa,
ajer gampang sialan sentiasa...

lantok kamu lah nizar lembu...
hidung terikat di tarik hantu...
lawyer "paderi" selalu kamu setuju...
rakyat perak dah letih ditipu...

lantok ler kamu MB nizar HARAM...
segala keroje melepaskan geram...
yer ler geng komer pun KAPAL nak KARAM
yang halal itulah yang komer HARAM..
yang HARAM itu yang komer HENTAM...
pi mandi bunga lah NIZAR "mohon bersiram"

udah le yob NIZAR x mb Perak,
apa yang miker buat dah jadi wabak..
nak ngadap Tuanku lagi...dulu bongkak
mohon derhaka...memang kamu haprak...
CILAKAK!

lu memang cilakak!!!

7 comments:

Anonymous said...

Typical Umno imbecile!

From,
Your typical Umno busters

Anonymous said...

ni mesti mewariskan kebodohan dari mak bapak korang.orang asli pun dah tak sokong BN.UMNO memalukan orang melayu.UMNO=sarkas

Anonymous said...

Lu ar CILAKAK.. umno mamang cilakak..dah nak nyawa2 ikan dah UMNO..

Anak Perelih said...

YA, betul... UMNO memang CELAKA.... kenapa takut nak buat pilihanraya? Ingat .... biar rakyat yang tentukan samada BN atau PR yang layak memerintah Perak... kita akan menghadapi kegawatan ekonomi ni.... itu harus diberi tumpuan....

blokdrive said...

bawak2 mengucap.. baca al-quran tenangkan hati. Berdoa banyak2 pohon kemenangan kepada yg hak.

amieieda said...

blokdrive,
hehehe....hehehhe bukit selambau pun tak berapa nak elok tuh!!! YB macamana pulak nak di pilih? u dah baca al quran? sapa pulak yang berhak?

anak perelih,
X MB tuh dah haram tetap haram... lompat mana yang halal? takkan macam n.ajis cakap kot...apa yang PR buat nak bantu negara atasi kegawatan? ada cadangan?

anon-anon ini heheh mcm orang yang sama sahaja...yang pasti anda semua sama PENAKUT

anon 1.11
kita tengok la sapa yang tengah nazak. heheheh sampai camry pun nak dibawa kelubang kubur!

anon 1.13
errr encik orang asli ker?

anon 1.08
kebodohan anda dapat dinilai dengan kekosongan minda anda!!!

Z-MAY said...

watpe nak panjang2kan cerita...malapetaka... bertaubat le...

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...