Monday, March 2, 2009

Prof buat hal lagi!!!

Apa lagi nak dikata dengan Timbalan Ketua Menteri 2 Pulau Pinang ini....Tuduhan nya hanya berani dibuat di dalam dewan...baik di DUN mahupun di Dewan Rakyat. Saya labelkan kamu sebagai "jaguh KANDANG"...kandang apa...lu pikir la sendiri. Menuduh bahawa UMNO adalah dalang pelantikan TNC universiti dan menyatakan bahawa UMNO bertindak dengan dasar aparteid adalah tuduhan melulu yang dibuat oleh seorang ahli akademik...maka sekali lagi saya pelik, INIKAH STANDARD AHLI AKADEMIK YANG MENJADI MP....tentulah tidak adil untuk melabelkan semuanya punya standard yang sama dengan dia...maaf kata nama "beliau" tidak sesuai digunakan!!! Tuduhan terdahulu yang mana dia menuduh borang kemasukan kakitangan kerajaan (bukan melayu) telak dikoyak dan dimusnahkan oleh pegawai2 tertentu (pegawai melayu la tuh yang dituduh) masih belum dipastikan kebenaran. Tuduhan lebih bersifat fitnah dan penipuan. Mana kajianya DR? dimana pula datanya? atau hanya sekadar pemerhatian yang berat sebelah...Hebat sangatkah kamu untuk jadi seorang TNC? hebat sangatkah kamu di UKM?

sudahlah ramasamy!!!

dasar aparteid? kalaulah dasar itu diamalkan dimalaysia kirim salam la hang nak dapat DR!!!! tapi saya harap puak-puak penyanjung dasar PERKAUMAN a.k.a DAP sudah2 la nak main api... kalau dah terbakar tak guna!!! RENTIKANLAH IDEALOGI REPUBLIK KOMER TUH!!


No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...