Wednesday, March 25, 2009

R.A.H.M.A.N lepas nih?

RAHMAN insyaallah hampir di realisasikan, tapi setelah itu apa pula? Kalau di ikutkan resam pemilihan maka selepas DS Najib dan andai panjang usia kemungkinan T.S Muhyiddin Yassin akan mengepalai negara/UMNO.

so acronym terbaru semestinya bermula dengan Huruf M!!

M.A.H.A.T.H.I.R?

M = MUHYIDDIN YASSIN....tapi terpikir pula pa satu lagi nama MUKHRIZ? huhu....nama aku pun mula huruf M...hahahhaha jangan marah, hanya memenuhi masa lapang sambil menanti keputusan ketua pemuda UMNO.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...