Tuesday, March 29, 2011

Fakulti Industri Pertahanan DICADANGKAN untuk dibuka di UITM

MENARIK PERHATIAN teman sebab teman dah getik dengor cerita BERUK MAIN SEKS rosak satu negara!!!!

harus pulak la Tony Puah mengelupor mengGoogle cari info nak LEBONG semua orang....menggelupor juga la negara jiran kita yg satu tuh nak tau APA CERITA fakulti industri pertahanan nih CER CITER!! CER CITER!! kater demer.....

tapi DS Zahid Hamidi dah bagi satu SYARAT WAJIB...semua mesti anak tempatan, dan mestilah mereka yang setia pada negara, maka haruslah satu tapisan yang sgt teliti dilakukan daripada pakcik jaga faculty sampailah DEKAN fakulti...tak sanggup rahsia kekuatan negara sampai ke hujung tambak sana!!!!

eheh!!! kenapa UITM...hehheheh sudah nanti demer tuduh pulak KERAJAAN racist...lantok ke demer le yop!!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...