Thursday, March 10, 2011

Orang Batu Gajah MAU LAGI!!!! UMMI dan RAHIMI datang Lagi

teman baru dapat info yang ORANG BATU GAJAH belum puas lagi...ORANG BG nak lagi....

UMMI HAFILDA dan RAHIMI BEKAS SETIAUSAHA SULIT DAN PERANCANG STRATEGI ANWAR IBRAHIM akan berhujah lagi di ARENA SQUARE, Bt Gajah

pada hari Sabtu, 12 Mac 2011 jam 10 pagi....

MOH LE YOP, YONG!!!!
UMI ada bukti SAH komer boleh lihat sendiri.....
Bukan mcm NUAR!!!! ntah fail apa dia BAWA!!! A4 paper kosong!!!!

MOH KITER WEHHHH

3 comments:

Anonymous said...

ha ah... sambil makan deghoyan...

amieiezam said...

cecah biskut lutut le yopp

Alhamdulillah said...

Salam Perjuangan,

Mohon Hebahkan Ceramah Ummi Hafilda dan Rahimi serta demontrasi secara aman mendesak Anwar menyerahkan DNAnya kepada pihak pendakwa untuk dibandingkan dengan DNA lelaki 'Y' di Arena Square Batu Gajah pada hari ini jam 10.00 pagi hingga 01.00 tengahari. Semua blogger dan pembaca blog dijemput hadir

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...