Tuesday, March 29, 2011

JANGAN BIARKAN IA BERULANG

di malaysia peristiwa hitam pernah berlaku pada tanggal 13 mei 1969....kemenangan parti politik cina menidakkan kuasa perikatan menyebabkan berlaku rusuhan kaum yang melumpuhkan ibukota kuala lumpur.

peristiwa agen UMNO dibunuh cina di penang menambah pedih di hati masyarakat melayu. permit polis yang diberikan untuk perarakan kemenangan disalah gunakan oleh penyokong2 parti DAP dan gerakan. Perarakan bertukar menjadi provokatif apabila mereka berarak ke kg baru sambil membawa penyapu sbgai simbolik mahu menhalau keluar melayu daripada KL.

peristiwa pembunuhan beramai-ramai orang melayu yang sedang menonton wayang gambar ibarat menuang garam keatas luka. perarakan orang cina di kepong sambil menyanyikan lagu2 komunis menambahkan ketegangan....MALAYSIAN MALAYSIA menggantikan HAK2 MELAYU dlm PERLEMBAGAAN??? atas alasan mereka 2nd class citizen dan mahu status bumiputera di tiadakan...

KEJADIAN MIRIP SEKALI DENGAN APA YANG BERLAKU DI SEBUAH NEGARA JIRAN SEHINGGA ETNIK CINA YANG KAYA RAYA TERPAKSA MELARIKAN DIRI KE NEGARA LUAR TERUTAMA AMERIKA.....

PERSAMAANYA???
IA JUA BERLAKU DALAM BULAN MAY CUMA TAHUNYA AGAK TERKINI.... MELIBATKAN ETNIK YANG SAMA....

PERTIKAIAN JUGA ADALAH SIMILAR DGN DISINI IAITU PERTIKAIAN ANTARA PRIBUMI DENGAN NON-PRIBUMI (dimalaysia bumiputera - non bumiputera) 

ETNIK YANG MELARIKAN DIRI INI PULA, MEMBURUKKAN NEGARA TEMPAT LAHIR MEREKA, FORUM , VIDEO DAN LUAHAN RASA BERTEBARAN DI YOUTUBE... API PERMUSUHAN KAUM MASIH MENYALA!!!!

KEADAAN SAMA TELAH DAPAT DILIHAT DI NEGARA KITA, yb choon eng (dap) TIDAK HABIS2 MEMAINKAN LAGU PERKAUMAN YANG SAMA...MELAYU DICABAR DAN TERCABAR!!!!

TOLONGLAH WOI MAY TUH BULAN HARIJADI AKU!!!!! AKU NAK SAMBUT HARI JADI DENGAN AMAN!!!!!!




No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...