Tuesday, June 21, 2011

harakah TULIS

tulis harakah yang UTUSAN HINA ISLAM.....hehehhehehe.....

UTUSAN bukan hina ISLAM....UTUSAN hina PAS....utusan hina Hj Hadi yang tak habis mengelirukan umat ISLAM....jangan sebab pemimpin komer yang kena maka komer guna segala jalan yang mungkin utk menidakkan kebenaran...tak payah cerita la pasal hujah, komer bukan nak dengor pun...

cuma minta HARAKAH tukor tajuk UTUSAN HINA PAS


bukan main lagi lidah rasmi PAS keluorkan cerita...tapi pernah atau tidak PAS@HARAKAH  melaporkan dan menceritakan kepada ahli-ahlinya tentang paderi Benjamin anak haram yang mempermainkan bacaan ayat alquran dalam solat, mentertawakan cara solat umat islam secara berjemaah dan menegur paderi ini yang secara jelas duduk dibarisan sama dalam pembangkang....boleh rujuk kembali ceramah laknat ni...dan atas sebab itu PAS mampu utk bekerjasama dengan ambiga pengamal undang2 paling utama mencabar islam sebagai agama rasmi dan memperjuangkan isu murtad...nauzubillah...dan jelas mereka tidak mampu lagi menolak ambiga ke tepi.....


No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...