Saturday, June 4, 2011

217 hehehhehe 217 jer!!!!

hail MB, hehehhehe...mcmana la ayam sabung paling berjenama tinggi PAS dapat 217je...mcm banyak sgt yang tak suka tuh...banyak sangat tu....


itu pasal la BELALANG, aku kata ko jangan lawan....ko degil!!!!


penganti anwar ibrahim, MB HALAL (mcm bir halal) hehheheheh 217 jer? atau dlm FB 217 jew? OMG!!!! LOL yauuuu!


cer tunjuk dalam mana2 pelembagaan ke mana2 memorandum ke PAS ingin menubuhkan negera islam....hehhehehehhehe.....sasau pulak bekas MB aku!!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...