Sunday, August 14, 2011

RAMADHAN dan SUKAN : Kasornya lawak orang PAS

http://wasiatpejuang.blogspot.com/2011/08/al-fatihah-bekas-jaguh-pecut-negara.html

melihatkan tajuknya sahaja membuatkan saya tanpa tangguh2 menyedekahkan al-fatihah buat jaguh pecut negara yang terus tepapar di jendela fikiran saya.....kalau anda klik pada link yg diberikan akan terpampang wajah bekas pelari pecut negara...RABUAN PIT.

begitu kasarnya cara politik pas bila nama diubah-ubah atas wadah politik "lawak" yang saya rasakan keterlaluan...

apa salah saudara rabuan pit dipermainkan gambar dan namanya?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...