Thursday, August 11, 2011

RAMADHAN : imam muda ashraf.....soal jawap dlm utusan malaysia.

jawapan yang ni best dan saya sokong...apabila ditanya tentang kegiatan masa lapang

maka dijawap : masih bermain futsal dan bowling tetapi terpaksa melupakan permainan SNOOKER kerana bimbang dengan tohmahan dan kerana snooker sering dilihat dari sudut negatif walaupun beliau percaya snooker adalah satu riadah....

insyaallah betul dah jawapan tuh, tapi ustaz dah ada banyak duit nnt boleh la buka pusat riadah islam...ada futsal,ada bowling dan ada snooker dijaui pergaulan bebas lelaki dan wanita tanpa membuka aurat...boleh kot!!!! wallahualam

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...