Monday, August 29, 2011

RAMADHAN towards the end : POLIS sebelum merdeka bukan pejuang? parti politik macamana?

baiklah...kita ikut la kata mat serabut, yang askar dan pejuang bangsa sebelum merdeka adalah mereka yang berkhidmat dengan penjajah. kata mat sabu lagi mereka ini tak layak diangkat sebagai pejuang kemerdekaan, hanya kerana mereka berkhidmat dengan kerajaan british.

hahahha tahukah anda semua???

PAS ditubuhkan pada NOVEMBER 1951
dan PAS didaftarkan sebagai parti politik pada mei 1955

bukan kah PAS berdaftar dengan kerajaan british@ penjajah? layakkah PAS menjadi perti politik untuk memperjuangkan anak yang merdeka? hmmmmmmmm


No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...