Wednesday, February 4, 2009

berdebor yop!!

kata orang perak "libang libu rasa hati" bukan sebab tak konfiden dengan BN tapi teman dok pikir dah 2-3 hari. Kalaula ada melayu gila yang bertanding atas kerusi DAP sebab gila kuasa nak jadi MB.... dan andai depa menang lagi.....sanggupkah kita mendapat MB melayu DAP? nauzubillah!

mohon kawan2 sebarkan kerana teman yang yakin ini akan jadi agenda terdesak DAP. dan buat kawan2 PAS bawa2 lah ingat, hanya korang lawan separuh mati PKR dan DAP cucuk belakang tikam dan lari!!!

Kuasa kini di tangan rakyat....ikut pepatah orang melayu...takkan pisang nak buah 2 kali? pangkah jangan ikut hati...ikut hati mati...ikut nafsu lesu....ikut marah punah....muafakatlah semua demi kuasa melayu dibumi melayu...sebagaimana nasihat sahibul samahah mufti perak...tak mungkin kafir laknat nak tegakkan islam yang suci!!! Namun MB tak sudi!! dan kemenangan melayu dan islam secara total kali ini akan memastikan tiada lagi exco hal ehwal agama selain ISLAM....allahuakbar! ini jihad! bukan ini cara nak mencari keadilan antara agama. Mereka DAP dah cukup melukakan hati rakyat melayu beragama Islam di bumi bertuah...Perak Darul Ridzuan!

Insyaallah andai apa yang berlaku....harapan ku hanya satu...kuasa politikkembali kepada melayu!!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...