Tuesday, February 3, 2009

KONKLUSI saya bukan orang politik

saya bukan orang politik. tetapi saya seorang malayu-islam yang sangat meminati politik. bukan nak guna politik untuk sesuap nasi mahupun kuasa kemudian hari. tetapi hanya mahu pastikan bahawa melayu tak disingkir di bumi sendiri dan islam gah terus disuburi dan "kawan-kawan" BUKAN MELAYU yang lain bleh sama berkongsi..namun hak pribumi janganlah kamu ingkari!!!!...BUKTINYA sejak zaman kesultanan MELAYU melaka sehingga era moden MALAYsia(tanah melayu)....Melayu sangat sayangkan ISLAM,hanya MELAYU(dan juga muallaf) sanggup mati kerana ISLAM dan harus semua ingat ada BUKAN MELAYU yang sanggup mati kalau MALAYsia ini diishtihar negara ISLAM... tapi ada juga MELAYU yang mengaku lebih ISLAM drpd yang lain sanggup tukar PRINSIP hanya kerana berkawan dengan BUKAN MELAYU yang tak suka ISLAM....pandai-pandailah kita hakimi!

kali nih cerita pasal relawan ciptaan.

Dulu mereka kata dia relawan,
relawan yang disembur keluar dari tempat yang amat menjijikkan....
relawan ini kata "mereka" bukan relawan sebarangan!!!
relawan ini pejuang kebenaran
relawan ini pendukung keadilan
relawan ini sumber kekuata....

Namun kini, "mereka" mula sangsi..
relawan masih juga lakukan perkara jijik
relawan masih tak sembuh "penyakit kronik"
relawan memang pakar lompat-flik!
relawan nyanyuk takder sivik!!

dulu relawan suara melayu...
kini relawan "ikut suka dia U"
di pentas "ahmad", keris dihunus
di pentas "ah seng", menari chingge
di pentas "raju"....gendang di palu
di pentas "rakyat?"
relawan jadi sesumpah yang enggan bersumpah!

maka benarlah kata saudara saiful...
mereka lebih percayakan akujanji...
daripada sumpah laknat di rumah ilahi...
malah ada yang percaya dengan sumpah buatan...RM10 cuma!

melayu jangan layu
MELAYU JANGAN LAYU
kini masa bertindak...bukan membisu
KINI MASA BERTINDAK BUKAN LAGI MEMBISU.

MELAYU JANGAN LAYU!!!!

p/s melayu bukan merampas hak kawan2 cuma mohon ia dikembalikan...




No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...