Monday, February 2, 2009

burung terlepas,tangan lekat tahi!



gambar nih sesuai aku namakan senjata makan tuan

Berdasarkan tajuk entry kadang2 aku istilahkan juga sebagai "kena getah"...pelanduk selalu lupakan jerat, tapi jerat tuh sifatnya penunggu yang setia....kata orang lagi kalau lantun bola putih ke dinding dapatlah bola putih jua tapi kalau kerap sangat dilontar putih kan tukar warnanya, tapi kalau bola hitam yang dilontar tak mungkin dapat bola lain "kaler".

Manusia nih sifatnya gelojoh, hanya iman yang mampu kawal gelojoh kerana ia datang dari cabang nafsu. maka terjadilah peristiwa "menang sorak kampung tergadai" atau mungkin "baru guruh dah sangka hujan"

p/s yang jadi masalah kat sini apasal penulis sangkut kan datuk Najib. Lain bengkak lain bernanah

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...