Thursday, February 19, 2009

YB KULIM/MP PADANG SERAI - Apa lagi yang tak puas hati!!!

Makin hari makin aku tak paham dengan sorang lawyer "kopiah" nih..yess aku penah setuju dengan YB atas beberapa isu sprti BAR Councill dan pembinaan Masjid di Bukit Bintang!!! tapi aku heran bila YB masih tak boleh terima yang PENJENAYAH itu akan terus jadi penjenayah sekalipun belum dibicarakan...perlukah penjenayah yang ganas dan bersenjata dibuktikan dahulu mereka adalah penjenayah sebelum apa2 tindakan diambil...takkan lah tiap kali polis menggempur penjenayah maka tiap kali itulah suruhan jaya bebas perlu ditubuhkan...LETIH!

Tidak cukupkah bukti 2 pucuk pistol, adegan tembak menembak dan barang bukti melebur emas menjadi jawapan bahawa mereka adalah penjenayah....

MP Padang Serai pula nak jadi hero PARLIMEN tentang isu 6 penjenayah...go a head! tetapi bersedialah MEMOHON MAAF andaikata terbukti mereka PENJENAYAH.

AKU SOKONG KENYATAAN PENGARAH JABATAN SIASATAN JENAYAH BUKIT AMAN (KALAU SALAH HARAP DIPERBETULKAN) CUKUPLAH MENCABAR POLIS. JENAYAH TAK KENAL WARNA KULIT!!!!!

aku masih meratapi kehilangan nyawa seorang ayah dan bapa di Petronas Jln Kuala Kangsar, Ipoh.....mangsanya berkulit sawo matang!!!! mangsa juga tak dipilih berdasarkan warna kulit!!!! kenapa tiada MP pakatan rakyat pembela keadilan bersabung nyawa membela mangsa?

Jangan lupa juga peristiwa di subang jaya....kenapa penjenayah di julang HERO? Darah yang mengalir tetap sama walau warna kulit berbeza.

JANGAN MELAMPAUI BATAS KEMANUSIAAN!



No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...