Wednesday, February 4, 2009

EPL, Eish Pelik La! Coach Nizar : kami akan susun strategi

Kedudukan liga ADUN Perak semakin menarik. Setelah Barisan Nasional bolos hasil daripada "serangan belakang" pihak PR yang memaksa DS Tajol Rosli terpaksa meletak jawatan. BN kini dipimpin oleh barisan kejurulatihan baru di terajui oleh coach DS Najib. Hasil daripada serangan balas yang dilakukan defisit jaringan telah bertukar namun yang mendapat gol bukan BN sebaliknya pasukan tanpa jurulatih BEBAS hasil daripada aksi jaringan "tandukan lembu" dan "lompatan katak" oleh 2 bekas pemain utama PR.

Permainan kini telah berlanjutan ke masa tambahan hasil daripada masa kecederaan 48 jam yang diberikan oleh captain PR, Ngeh ngeh ngeh! (lebih sudu dari kuah yob). PR yang terdesak mencari jaringan cuba menghukum 2 pemain tersebut yang dituduh telah menerima kad merah dan mahukan jaringan tersebut dibatalkan. Namun begitu tribunal pengadil telah mengambil keputusan bahawa gol tersebut diterima. Maka kini kedudukan terkini liga menjadi PR 30 Bn 27 dan BEBAS 2. tampuk liga mungkin bakal berubah andai penjaring PR sebelum ini yang memakai jersi BN menafika jaringanya...hehhehehe.

disebabkan prestasi yang dilihat makin menjunam terdapat beberapa kemungkinan bahawa beberapa pemain skuad PR akan turut berpindah pasukan. Pembelian tidak dibuat semasa transfer window dibuka maka kemungkinan perpindahan adalah atas free transfer.

sehubungan itu coach nizar dipercayai dalam prose menyusun kembali pasukan...di samping tindakan mahkamah keatas BN. "kami tak buat apapa lagi pun kena?" kata seorang ahli kelab penyokong BN

sebelum ini strategi permainan PR ialah 7 - 4 - 2 berdasarkan komposisi cina - melayu - india. PR masih mempunyai barisan simpanan yang masih didominasi pemain kelahiran tionghwa. maka kemungkinan yang diisi adalah kedua-dua melayu PAS atau kedua-dua cina DAP atau 1 melayu dan 1 cina ataupun 1 melayu 1 india, atau mungkin juga 1 cina 1 india....makin perit nampaknya susunan pasukan PR.

BN sebaliknya masih belum mampu berbuat apapa kerana belum pun guruh sabung di langit, bah telah basah dibumi dengan tuduhan "dulu,kini dan selamanya" BN beli "pemain kami"

saya melaporkan dari kacamata sendiri.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...