Monday, February 9, 2009

Bersedialah untuk ditelanjangkan

aku yakin hari yang mendatang adalah hari pembalasan dan pembuktian..
kamu tuduh BN tipu dan fitnah.....kamu tuduh BN rasuah...

Ya kini apa alasan kamu apabila BN punya ruang dan peluang untuk buat PEMBUKTIAN!!

maka bersedialah kamu untuk ditelanjangkan...mari kita lihat siapa yang lebih BOLEN!!!

bolen in "peghrok" language is telanjang bulat!

4 comments:

reez said...

Tuhan Maha Kaya,

Tuhan akan tunjukkan siapa pihak yg benar..

Lihatlah setelah satu persatu musibah yg melanda PR..

Insyallah kita di landasan yg betol - ayat org PAS..hehe

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

ya.. lah... macam lah puak pas dan pkr serta dap tu tak rasuuuah...

tipu, laga2 dan buat maklumat palsu pun rasuah jugak...itu namanya rasuah moral!!!!

tapi geng bn ni tak macam depa tak nak dedah dan londeh semua.kata depa dapat duit dari US? bongkar dan dedahlah bn....

dedah tetap dedah

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

bn kena dedah semua rasuah pakatan mengoyan tu

Siong Berantai said...

oo . bahasa perak .. ekekeke! ;p ingatkan ape tadik .. ;p

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...