Thursday, February 5, 2009

x mb perak, kenapa kaitkan dengan Raja Muda Dr Nazrin?

Semakin membuak-buak kemarahan teman pada x mb yang satu nih. Terimalah kenyataan "langit tak selalu cerah yob!" janganlah kerana tuntutan hati dan desakan nafsu miker dah giler meroyan sampaikan segala apa yang terlintas di kepala semua miker labunkan. Sudahlah, kumer dah bosan!

Ini apa pulak ceriter biler miker kater YB Nasa di culik pulak, kununya ditipu kerana RM (panggilan x mb nizar pada Raja Muda) mahu berjumpa beliau di Kuala Lumpur. Sudahnyer di culik kerumah najib. bawa la ngucap yob. Ngeh suruh miker reka cerita tuh ker?

ngeh ngeh ngeh

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...