Sunday, February 1, 2009

pecat sathia - FAM

FAM,
harimau malaya mengaum lagi,
coach dan tauke tak lagi dikehendaki....

tulah sathia, lain kali belajar la terima hakikat team kita harimau tempang takder gigi... saya harap coach tak pula mencari pasukan liga M utk coach latih because M-league is nt football. Coach sathia meneruskan lagi senarai nama jurulatih yang gagal memimpin Malaysia...ye saya setuju, itu sahaja lah pemain yang malaysia ada...tapi coach penakut ; asyik nak harapkan pengalaman....sampai bila players muda nak maju.

harimau malaya takder gigi,
ada hati nak terkam mangsa,
sudah lah woi!! undurlah diri,
cukup-cukuplah buang masa....

di indonesia, saya tak dapat bayangkan betapa bangganya mereka apabila garuda mengikat aussie sekalipun di kandang sendiri. Di thailand, anak buah ali daie nasib baik tak gigit jari bila keputusan kekal seri. tapi di kandang rimau,tok arab menari!!

apa nak kata lagi...nak kasi peminat sejuk hati bawaklah man utd main disini....
adey poorah!! gua dah tak sudi.

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...