Wednesday, May 11, 2011

dah sampai masanya untuk para WARTAWAN bertegas

 
saya yakin semasa anwar bergelar TPM malaysia, berukni tentu pernah meminta stesen TV sprti RTM dan TV3 utk membuat liputan berkenaan beliau untuk tujuan kerja atau politik....saya mohon pihak wartawan TV mahupun akhbar utk buat satu laporan  khas "ANWAR dan wartwan suatu masa bergelar TPM".....saya yakin kita dapt melihat dengan jelas bagaimana perubahan sikap yang sgt ketara.

 

sudah sampai masanya para wartawan yang dicerca terutama dari UM, BH, RTM, TV3, kosmo dan lain2 yang dilabelkan budak suruhan BN/UMNO untuk memberikan tunjuk ajar yang berguna buat ANWAR.. para wartawan bukan semata-mata wartawan sebaliknya anda semua adalah rakyat malaysia yang punya maruah diri untuk dipertahankan. Bukan sahaja ANWAR, kita dah mula lihat watak2 jahat LGE dan Jeff Ooi sedang menyerang wartawan2 melayu@bumi sepertimana wartawan2 sepet dan hitam-manis kulitnya tidak memainkan isu bangsa dan agama secara berbahaya?

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...