Saturday, May 14, 2011

ustaz ABU BAKAR BASHIR - apa kata beliau berkenaan sahabat syaitan

"Rakan syaitan selalu begitu, mereka sering tak sependapat dengan orang yang cuba pertahankan islam"

saya tak la mahu menyokong perjuangan mambalas keganasan dengan keganasan yang beliau perjuangkan...jauh sekali mahu komen akan perjuangan beliau kerana saya tak punya apa2 informasi berkenaan kumpulan radikal yang dipimpin oleh beliau tetapi terpanggil untuk memberikan komen atas komen yang ustaz Abu Bakar Bashir buat.....

mereka yg menjadi rakan syaitan tidak boleh tidak adalah mereka yang bersetuju dengan apa yg dilakukan oleh syaitan...maka jauhila perbuatan2 yang boleh disamakan dengan syaitan!!!
tambah teman runsing bilamana NIK AZIZ sendiri sudi bersahabat dengan syaitan dan menolak hubungan persaudaraan sesama islam.....hemmmmmmmmm macam mana ISLAM NAK DIPERTAHANKAN...ingat di akhir zaman ini banyak manusia bertopeng manusia!!!! 

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...