Tuesday, May 24, 2011

ini KERJA UMNO la nih.....

DNA Strauss-Kahn ditemui pada baju pekerja hotel

24/05/2011 1:18pm

NEW YORK 24 Mei - Pasukan penyiasat menemui DNA bekas Pengarah Urusan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF), Dominique Strauss-Kahn pada baju yang dipakai pekerja hotel di Manhattan yang dilaporkan cuba dirogolnya.

Associated Press yang memetik dua orang sumber berkata, selepas ujian dijalankan, DNA yang ditemui pada baju berkenaan adalah sepadan dengan sampel DNA Strauss-Kahn.
Pemimpin IMF itu meletakkan jawatan selepas dia ditahan kerana melakukan serangan seksual ke atas pekerja hotel tersebut baru-baru ini. - AP

kuang!!kuang!!kuang!!

1 comment:

pak jabit kg pisang said...

actually kerja aljuburi...jatuhkan mamat strauss tu...then promote nak jadi imf boss....

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...