Wednesday, April 28, 2010

Kata Dulang Paku Serpih

PRK HS, Kerajaan negeri selangor edar borang 5A, borang apa tuh? borang pemilikan tanah....Kalau PKR kalah permohonan akan di tarik balik.

Sebelum pilihanraya, mereka mengagihkan wang RM200 dan barangan keperluan isi rumah kepada penduduk HS...untuk apa mereka berbelanja...oppsss bersedekah...wallahualam ZAID jua yang tahu kenapa.

Premis perniagaan yang tak diduduki di Bkt Beruntung, tiba2 kerajaan negeri mengecualikan bayaran cukai pintu...untuk apa itu? kenapa semasa demam pilihanraya?? kenapa hanya di HS, tempat lain? tak adil lah begini...PR mesti BUDIMAN!!

Dulu bukan main marah sekarang dewan orang ramai dah jadi dewan orang PR...dewan2 ini dijadikan markas gerakan mereka...huhu ini salah guna kuasa.

cuba tengok berapa banyak kenderaan dengan lambang kerajaan negeri berada di atas jalan di HS...eh eh takkan sekarang baru nak lawat kawasan...ada sebab la tuh.

bukan setakat sumbangan...ugutan pun ada juga...Penerima zakat yang condong kepada BN maka bantuan akan di tarik balik...ya allah, duit zakat tuh bukan hak mutlak kerajaan negeri...
zaid ibrahim kata INI MERUPAKAN PILIHANRAYA PALING KOTOR DALAM SEJARAH...SPR BERAT SEBELAH DAN BERLAKU KETIDAK ADILAN DALAM PROSES PILIHANRAYA!!! 

LEPAS NIH TAK PAYAH LAGI NAK JADI CALON PILIHANRAYA....MASA SEBELUM HARI MENGUNDI MACAM2 CAKAP...PENDUDUK HULU SELANGOR TERIMA ZAID LA...PELUANG MENANG ADA!!...30K PENYOKONG DALAM TANGAN LA.....DAH KALAH NAK SALAHKAN SISTEM...WOIII SITEM TUH JUGAK LA YANG KOMER GUNA MASA KOME MENANG SEBELUM NIH!!

 


No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...