Wednesday, April 28, 2010

TERIMA KASIH pengundi CINA yang Mengundi BN

Surat khabor dan laman blog banyak mempersoalkan tentang kemana hala tuju undi masyarakat cina terhadap BARISAN NASIONAL...ramai juga yang sedih, marah dan terasa hati...AKU SIKIT TAK SALAHKAN DEMER!!!yerr aku juga tak terkecuali...
Namun jauh disudut hati, aku perlu ucapkan tahniah dan ucapan trilion TERIMA KASIH kepada sahabat BN chinese voter 28% yang membantu YB KAMALANATHAN...

This is TRUE friendship dan sahabat politik yang baik...dan mereka berhak terima UCAPAN TERIMA KASIH dan SALAM PERSAHABATAN!!! tapi dengan rasa curiga yang amat menebal didalam hati......

semoga di teruskan pada PRU13....dan andaikata berlaku peristiwa "sahabat" menikam dari belakang harap semak sama sejarah pejuangan melayu di bumi bertuah dan bumi berdaulat ini....


beberapa perubahan ayat telah dilakukan...heheh dek kerana membaca blog2 lain...terasa ada sangat kebenaran melayu terus dikhianati...CSL jangan salahkan PERKASA atas kelemahan party sendiri.. dek kerana perkasa lah undi melayu kembali bertaut kepada BN...

 

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...