Monday, April 5, 2010

TAK LUT!!!

dah pun diketahui bila tarikh penamaan calon dan membuang undi, teman taknak sentuh bab tuh cuma teman ternanti-nanti drama dan wayang pihak pembangkang....keadaan pengundi di hulu selangor nampaknya tak memihak kepada PR buat masa ini...kalau tak takder la demo bantahan terhadap kerajaan negeri pimpian khalid g-a-g-a-p!!!

Cuma teman nak tau....ada lagi ke geng tak lut pedang dalam PRK kali nih? hehehhe berapa botol sos nak dibeli lagi....ehehhe...errr ker dah ada yang tak lut peluru...manalah tahu kot ada yang percaya FITNAH "datuk" ngeh koo ham yang polis akan tembak sesiapa yang mereka tak suka?

2 comments:

TAAVEEKUN PERAK said...

salam ziarah.kalau tak silap teman di sebelah daerah kita iaitu sungai manik masih ada pedang terbang.mike pcaye ke?

amieiezam said...

wallahualam yop, tapi kalau tanya tok teman (83 tahun) kater dia ader lagi... teman membesor dengan mendengor cerita jer.

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...