Friday, April 9, 2010

setahun di aras 5, INGAT JANJI DATO SERI!

teman dgn ayahanda teman berpeluang menonton SETAHUN DI ARAS 5 minggu lalu, cuma nak sentuh tentang janji DSNTR yang mana ADUN dan MP BN akan dipantau dan bagi mereka yang GAGAL dalam report card mereka akan diketepikan daripada senarai calon DUN dan Parlimen PRU13...

hemmm teman nak tanya...kalau calon tuh dah kalah dalam PRU12 kita nak pilih lagi ke DSNTR...sebab bagi teman yang kalah tuh cukup2lah...tak perlu nak buat comeback...bukan comeback macam TS Isa samad, tan sri tak kalah pilihanraya pun!!!

ala takyah selindung lagi lah...G Palani bleh la kot bersara dan sedor ler diri...DS Semi Value puncukup2 lah tabor janji...miker ler penyebab MIC hilang gigi taring dan kuku....GELI Dato Seri kalau gigit dengan gusi jer!!!

Yer la...hari nih la baru nampak marah2 shabat blogger sedikit kendur....dengan nasihat orang kuat YBK Dato Zainal Abidin Sakom...insyaallah kiambang kembali bertaut!!!

# takziah atas kehilangan pemimpin sarawak yang disegani!!

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...