Thursday, April 15, 2010

Semi Value - ada harga lagi kah?

Separuh harga...ohh tidak!!!tidak!! bukan hanya separuh harga sebaliknya hampir sudah tiada harga lagi. Kenapa jadi begitu?? kerana tarikh luputnya telah lama berlalu...hanya dia dan juak-juaknya yang buat tak tahu.. ubat yang telah luput, andai diguna akan menjadi penambah bisa...tak percaya CUBA!

Tadi pembuka bicara...kini isi seadanya...

YA PAKATAN REPUT pasti gembira dengan situasi terkini pemilihan calon BN utk PRK Hulu Selangor!! GEMBIRA??? yer la SI SEPARUH HARGA sudah tidak lagi mendengar kata...aku tertanya tanya berani sangat ka PALANI tuh nak lawan PAHLAWAN I.S.A peguam ciptaan negara YER LA DIA JUGA MELAYU DAN LAYAK UTK DAPAT INI DAN ITU... SEBAGAI HAK ISTIMEWA jadi seorang melayu...

situasi SI SEPARUH HARGA samalah jua dengan MAT SESUMPAH... lakukan segala, sbb itu sahaja cara yang ada..my timbalan kena ada "kerusi"...takkan nak berdiri sahaja...yer la SI SEPARUH HARGA belum lagi nak  kasi kerusi MIC..dah bersawang dah berdaki...AYOYO..itu MIC aku punya kerusi...(sambil menjelirkan lidah)..so sesuatu arus dilakukan my PALANI perlu diberi kerusi....

18 bahagian sudah bersuara...PALANI harus di pilih segera...TAN SRI jangan MAIN-MAIN...apa kami kata akan kami kota!!!

deyyy yennada!!! PALANI dah banyak kali disitu apa dia mau...kalau bateri kereta dah asyik kena guna jumper saja la..cittt!

DSNTR dan TSMY jangan takut...kalau yang nak boikot setakat pemimpin kasta atasan... biarkan-biarkan... bukan mereka yang rakyat mahukan!!! KUASA ada ditangan Rakyat kena dahulukan... kali nih "mereka" kita ketepikan... sebelum "mereka" boikot!! kita kasi ajar dahulu!!
Tak sekolah punya kawan!!!


Rakyat HULU SELANGOR...ayuh kita buktikan!! biarpun "mereka" mahu melawan kita tunjukkan demi perpaduan dan masa depan kita UNDI CALON PILIHAN PERDANA MENTERI asal bukan  PALANI calon yang bukan-bukan!!! 


Semi Value... HITUNG dan buat KIRAAN.... u dah hujung zaman!!! cepat-cepat la bagi laluan... jangan sampai tukar haluan?? ada pulak ker yang nak kalungkan selipar jamban???

2 comments:

zedmagel said...

Salam Saudaraku Eimezam,

Saya sangat bersetuju dengan pandangan saudara. Samy no value tu buka apa, tak sedo diri. Apa kita nak takut, sepaptutnya minoriti ikut majoriti, ini dah terbalik pula. Jika kaum kita di negara luar, bukan nak jadi menteri, nak jadi pemandu kereta menteri pun lum tau lagi.

Kita bagi sincin, senegara ni dia orang amu. Itu tandanya melampau.

amieiezam said...

dia buat2 tak sedar sahabat, orang india pun dah jelak tengok muka dia!! cuma semalam jambul dah sikit kurang!!! comey la sikit...ciiit!

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...