Friday, October 15, 2010

BUDGET

Semua jenis telefon bimbit dikecualikan cukai jualan/BERNAMA


RM576 juta dalam bentuk biasiswa untuk guru yang ingin melanjutkan pengajian/BERNAMA

Peruntukan RM213 juta untuk ganjaran kepada sekolah berprestasi tinggi serta imbuhan pengetua, ...guru besar, guru cemerlang/BERNAMA

Program rebat bayaran elektrik bil elektrik bagi penggunaan bawah RM20 diteruskan, libatkan peruntukan RM150 juta/BERNAMA

Skim Rumah Pertamaku untuk golongan muda yang baru bekerja, tawar jaminan kerajaan untuk bayaran pendahuluan/BERNAMA

Kadar tol 4 lebuhraya milik PLUS tidak akan dinaikkan bagi tempoh 5 tahun akan datang bermula serta merta/BERNAMA

A new landmark, Warisan Merdeka, expected to be completed in 2020, will include a 100-storey tower, tallest in M'sia./MKINI
 
Penjawat awam wanita diberi fleksibiliti tentukan sendiri tempoh cuti bersalin bergaji penuh tidak melebihi 90 hari/BERNAMA

Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 untuk penjawat awam gred 54 ke bawah termasuk pegawai kontrak dan pesara keraja...an/BERNAMA

PTK dimansuhkan dan digantikan dengan sistem penilaian yang lebih sesuai untuk penjawat awam menjelang Jun 2011/BERNAMA

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...