Monday, October 4, 2010

HADIAH rumah utk OKU daripada PAS dan PKR

Rumahku Syurgaku... Lebih bermakna bila rumah disumbangkan kepada mereka yang benar2 memerlukan. Alangkah hebatnya seorang PEMIMPIN sekiranya dapat membantu rakyat dalam kawasanya yang amat terdesak memerlukan bantuan....

Kisah berlaku di Kg Seri Rahmat DUN Sg Rapat - YB HAMIDAH (kak midah), PKR melalui Parlimen Gopeng dan lawan kak midah yang dah kalah 3 kali Sedara Radhi Zenon telah menyerang YB MIDAH bahawasanya mereka ebih cepat bertindak utk membantu rakyat walaupun DUN di bawah payung BN. ITU DULUUUU semasa PR memerintah...boleh la janjikan langit dan bumi...tapi kini SAKSIKAN LAH RUMAH sumbangan mereka kepada PENERIMA OKU....

RUMAHKU SYURGAKU?

Untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas CERITANYA DISINI apa dah jadi RADHI ZENON? inikah calon YB DUN SG RAPAT?

3 comments:

shonzu said...

Ini ke rupa rumah untuk OKU oleh ADUN Pengencing Rakyat??? 'Cantik', memang 'cantik'... rupanya boleh 'mengalahkan' pondok jaga je.

Pasti OKU tu 'terlalu gembira' mendapat rumah yang hanya layak buat lembu atau kambing berteduh je. Rumah ADUN keparat tu besar ni juga ke???

Hahahaha.... rumah 'mesra rakyat' cap PR yang terbengkalai tu ada unsur2 rasuah kut.... SPRM, tolong siasat!!!!

Anonymous said...

bior betui yop. tak percaya le plak teman. sebab kat kg teman bukan ropa ini romahnya. cantik 3 bilik. ini romah ke apa? PR kalau bab keroje memang gagal la. ada hati nak memerintah Malaysia cermin la diri tu sikit .

amieiezam said...

shonzu,

itu lah yg berlaku dari sumber yg teman dah link kan.

anon,

miker PERCAYALAH....kalau are romah miker boleh le riki riki

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...