Thursday, October 7, 2010

HINDARF biadap!! Duli Tuanku Sultan Johor diberi kata-dua!

By Athi Shankar
BUKAN LS8 YANG TULIS!
HINDRAF TO SULATAN JOHOR : Don't speak for PERKASA

GEORGE TOWN: The Hindu Rights Action Force (Hindraf) has bemoaned the Sultan of Johor’s recent call for caution in the handling of sensitive court cases, describing it as “direct royal interference” in judicial work.

Tuanku bagi nasihat tapi HINDRAF bagi AMARAN dan menyifatkan sebagai CAMPURTANGAN ISTANA!!!

“He has tainted the doctrine of separation of powers and parliamentary democracy,” said London-based Hindraf leader P Waythamoorthy in a statement posted today on his organisation’s website.

Tuanku Sultan sedar akan perkara tu, tak perlu nak ajar...kalau berani mai balik MALAYSIA atau terus ke BUKIT SERENE utk tegur..setakat daripada menulis drpd LONDON membuktikan takder TELOR la kamu KELING PARIAH!!!!

Waythamoorthy was responding to a Bernama report on Monday that quoted Sultan Ibrahim of Johor as saying, “"It is best not to entertain sensitive cases, especially those involving the powers of rulers."

He alleged that the Sultan sounded like a spokesman for ultra Malay organisation Perkasa and was making “veiled threats to minorities against questioning Malay rights”.

Sultan dituduh sebagai membuat ancaman tersembunyi kepada kaum minoriti yang cuba mempersoalkan HAK MELAYU...ada blogger yang mencadangkan Duli Tuanku menggunakan KUASA yg ada dalam hal kerakyatan MENARIK KEMBALI KERAKYATAN MEREKA(HINDRAF) dan LS8 menyokong sepenuhnya.

In separate statement emailed to FMT kenapa seperate statement?, he said: “The Sultan thinks that if the threat comes from the royalty, non-Muslims can be silenced.”

ADAKAH KINI MEREKA SUDAH TIDAK HORMAT LAGI PADA SUARA ISTANA? adakah ini satu UGUTAN kepada ISTANA? seorang PARIAH sedang menyebarkan satu mesej bahawa KESULTANAN MELAYU tidak perlu lagi di HORMATI?

He called on His Royal Highness to instead “recognize and acknowledge the second limb of Article 153” of the Federal Constitution, which he said provided for the legitimate interest of non-Muslims, and to remind the Umno-led government to do the same.

Setahu LS8 Duli Tuanku Sultan dah jelaskan kepada non-muslim tentang perkara ini...PARIAH nih mmg tak paham bahasa.

He said Sultan Ibrahim should play his role as “ruler for all communities”.

dan PARIAH ini mengajar Duli Tuanku Sultan Johor untuk memerintah!!! BIADAP

Anak2 melayu yg sayangkan Sultan, Ini adalah ancaman untuk Melayu dan sekaligus ancaman untuk ISLAM...maklumlah dah ada PEMBESAR MELAYU yg malu jadi MELAYU.

BACA DI SINI

30 comments:

Anonymous said...

nak mampos keling nie..

Sultan johor kan kerabat british..
dia ingat dia selamat kat London?

Anonymous said...

keling sial nie berani kat luar negara je...balik sini laa woii..dia balik malaysia paling kuat pn kena AMARAN aje, jgn risau laaa...tak gitu kerismudin??

Anonymous said...

haram jadah ! dasar bangsa sialan !

apa ?? HINDRAF bagi amaran kat Tuanku sultan Johor ?? biar betul lambu2 goblok ni ..

mana para pendekar Johor ? mana keturunan perajurit Johor ? mana jantan2 pemberani negeri Johor ?

jangan diam saja , jangan tengok saja , jangan dengar saja , buat sesuatu agar menjadi peringatan dan kenangan puak2 bangang ini , lakukan sesuatu !

penakut ? bacul ? dayus ?

itu bukan sifat dan perangai orang Johor ! keling paria jangan nak berlagak , dalam sekelip mata batang leher kamu boleh putus !

Anonymous said...

Kahang, Mersing, Kota Tinggi sentiasa ready..

Rakyat Johor bersama tuanku..

Eljay said...

HINDU PARIAH DIMALAYSIA NI DAH BETUL2 KURANG AJAR. BILA LAGI MELAYU NAK BANGKIT AJAR MEREKA. TAKAN NAK HARAP KAT BLOGGERS JE BUAT BISING....

ISAC said...

Tengok dia sampai bila mampu dok kat UK...

Anonymous said...

pariah laknat tak sedar diri................. cepat bertindak, sebelum cacing naik ke mata.........

Anonymous said...

korang tengok!paria tak mengenang budi nih dah berani menghina Sultan Johor.Kurang ajar betul paria nih.langsung tak mengenang.dulu nenek moyang datang tanah melayu merempat jadi pencacai najis.kalu tak disebabkan orang melayu beri kerakyatan kat paria-paria nih konfem sampai sekarang anak cucu parai nih jadi pencacai sampai sekarang.tapi paria nih memang macam anjing.digigitnye tangan tuan yang memberi makan.anjing macam nih patut dibiarkan mapus je.

p/s:perkasa,jangan diam je.buatlah tunjuk perasaan besar-besaran membantah kenyataan paria nih.konfem aku turut serta.KDN dayus boleh pergi jahanamlah.ada kuasa tapi tak berani guna.macam orang yang ada keris tapi cuma berani cium.dasar menteri penakut!

guntur said...

Pariah semakin berani.Hindraf ni geng tamil eelam.Seaptutnya kerajaan isakan saja anggota hindraf pariah yg ada di sini.Lepas ni kalau berani cubalah hindraf merusuh lagi.

Anwar cukup suka dgn hindraf ni.Diala dulu yg mengapi2kan hindraf melawan Melayu.Itu pasal keling naik tocang.

amieiezam said...

anon2 eljay isac dan Guntur....

terima kasih kerana bersetuju dengan teman..

sam said...

Jahanam Punyer Hindraf..

Mmg tak jejak Malaysia lah ko lepas nie..

Muntah darah kalo ko pijak tanah air malaysia..Sultan pun diorg bleh "usik", mmg xde adab..

Rakyat Johor siap sedia dimana sahaja.

Anonymous said...

mana mp sembrong ni? kata anak johor? sultan johor kena hina dek hindraf, takkan nak bagi amaran je?

Patek said...

Sicelaka pukimak haramjadah ni betol2 sial lah.!!! Orang macam ni patut tendang keluar aje dari Malaysia, buat menyemak aje. Kalau dia betol2 sayangkan negara Malaysia, barwa macam sicelaka ni tak akan keluar kata2 sedemikian. Kita ucapkan jutaan terima kasih pada nuarberahim kerana beliau dapat memporokperanda kan Malaysia.!!!
Haram jadah betol.!!!

Daulat Tuanku.

Anonymous said...

celaka keling..dah makin kurang ajar...

Anonymous said...

Hindu Paria Hindraf ni dari dulu kaki fitnah dan putar belit , dasar keturunan penipu punya paria hindraf .

Balik India terus jadi bangsa takde taraf punya orang ...

Anonymous said...

DAULAT TUANKU,keling cilaka ni memang SIAL..kurang ajar..berani cakap dr london je,balik sini klu berani..babi hutan punya pariiaahhhhh!!!!!!

nuhanuddin said...

hurmmm siapa yg beri kekuatan tu pada pariah ni...laksana pokok harus di tebas akarnya tu...cantas dahan buat apa nanti dia tumboh lagi...

nuhanuddin said...

hurmmm akarnya tu kena cantas bkn dahan nanti dia tumbuh lagi...

Anonymous said...

ala....pasni ko jadi mcm si raja petra la,.,...x cukup duit nak dok uk, jual bontot tak laku, pastu mula nak balik malaysia....

keling, balik india la kalau tak puas ati. try tgok ko mampu tak nak makan nasi kat sana!

ptuih!!!!

keris 12 lekuk
Panji Perak

Burung Merbok said...

1. Salahkan juga manusia yang mula menyokong hindraf. Kerana terlalu ghairah mengejar kuasa politik, konon dirinya layak menjadi PM, sokong puak pelampau habis-habisan.

2. Betul, KDN dan Menterinya kurang tegas dalam banyak hal. Kekadang terasa semacam memilih bulu. Dicadang supaya ISAkan ketua Hindraf ini bila dia balik Malaysia satu hari nanti.

3. Mencabar ke bawah DYMM Raja-Raja MELAYU, ya raja-raja MELAYU, memang kurang ajar. Memang mencabar Melayu, Undang-Undang dan Perlembagaan. Tunggu apa lagi, ISAkan mereka semua. Bukankah Hindraf ini pertubuhan haram ???

4. Akhir-akhir ini kaum lain berani bertindah sesuka hati - 'naik tocang'- kerana apa ? Kerana segelintir orang Melayu juga yang memberi muka , all in the name of getting political support ! I miss the time when Tun M was the PM. His predecessor spoilt everything Tun M had built over the so many years when he was the premier. All races, be they Chinese, Indians, Malays, Kadazans, Dusuns, Ibans etc enjoyed peace and traquility in all fields despite spates of dissent by certain quarters who came to the fore-front merely as an excuse to change the status-quo. Now premier Najib has that unenviable task of dismantling the damages done by the former PM. Let's see whether Najib can bring back that lost glory of the MAHATHIR ERA ! Truthfully, and if we are sincere enough to admit, all races benefitted from that golden era !

5. ISAkan semua yang sepatutnya, without fear or favour. Letak sebelah budaya cari populariti ! Kerana budaya inilah, negara hancur terutama dari segi polarisasi kaum ! Bermacam-macam karenah sengaja ditimbul seolah-olah mahu menguji kredibiliti dan 'abiliti' kerajaan masakini ! PM Najib perlu bertindak membersih kabinet serta pentadbirannya dari semua yang dianggap lembik dan lesu !

5. Terpanggil mahu mencadang satu akademi bagi melatih secara intensif dalam "selok-belok tertentu perundangan" bagi peguam-peguam atau pegawai perundangan bangsa Melayu. Fikirlah secara mendalam kenapa cadangan ini mahu diutarakan !!!

Anonymous said...

Inilah hasil tangan pemimpin gila yang hidupnya sejak dari muda mengamalkan hubungan songsang. Sudah tua masih mahu meliwat dan tidak mahu bertaubat.
Melutut dan menyembah Yahudi dan kafir laknat semata-mata untuk mengikut nafsu serakahnya menjatuhkan kerajaan Islam di Malaysia!

Anonymous said...

alahhhhh....keling kalau dah memang dasar sialan..sialan jugak...alaa..babilah keling hitam ni....kalau mati pun belum tentu telornya anjing nak makan....

Anonymous said...

SAYA BERI AMARAN!!!!!!! kata menteri amaran dalam negeri @ MP Sembrong

Anonymous said...

Anon 11:14

Kelantan sedia membantu,pada bila2 masa sahaja, di mana jua, dengan apa kos sekalipun, demi menghapuskan Keling Paria Laknatullah !!!

_Melayu Jati Kelantan_

Anonymous said...

sial pnyer paria....nk mapos agaknyer...keling bangsat...keling pundek..meh la klu brani tgk saper yg mampos dulu...kurang ajar..wei sial paria..jgn main2 dgn sultan...org melayu berpegang teguh mempertahankn raja2 sultan dan agong...aku sanggup gadaikn nyawa untuk mempertahankn kedaulatan raja2 melayu.....DAULAT TUANKU.....

amieiezam said...

terima kasih semua....ini sokongan kita untuk INSTITUSI ISTANA yang kita amat SAYANG..

Duli Paduka Sultan Paksi kekuatan Islam dan sendi perpaduan umat melayu dan rakyat jelata.

ramai yg rela tumpah darah demi DYMM Sultan

Terima kasih semua

Anonymous said...

Dei Pundek!!..Podah pudekeq..Rumba Ranggi...Deiii!!! muteq elek kaaa aaaa!!!!! Lu igt lu misai lebat,gigi kuning,bdn bau bangkai,mulut bau todi,lu org melayu takut ka aaa!!

Anonymous said...

Aku sokong burung merbok..
aku btol2 rindu zaman Tun M, era Tun mana ada isu2 yg pelik kita dgr...
lps era Tun, mcm2 citer kita boleh tgk & dgr terutama hindraf celaka ni yg byk buat huru hara kt negara. Buat Hishamudin, ko ni bila la nk berubah?? x abis2 dgn ayat warning jer... meluat & berbulu aku & rakyat tgk ko ni hishammmm... mcmana la org mcm ni buleh jd Menteri kanan dlm kabinet??? warning + amaran = Hishmamudin.
ko rakyat Johor, xkan la ko nk tgk & dgr jer org kuang ajar kat Tuanku Sultan Johor?? dah la kes namawee babi tu pun ko x amik tindakan, kes ni pun ko nk buat derkk jer..
Buat keling bangsat ni, ko jgn main2 dgn Sultan Melayu, Tuanku Sultan adalah payung org melayu!!
kata2 kuang ajar ko boleh buat org melayu amik tindakan tanpa ko sedar.. ko nk rasa penangan keris melayu terbang ke keling bangsat???

Anonymous said...

rasanya kalau kita santau keling ni boleh sampai ke ehh. kasi muntah darah sama dia

Anonymous said...

mat tonggang said..
kenapa india sekarang makin biadap?adakah ini menunjukkan mereka sudah semakin maju?
Sudah tentu jawapannya kelemahan UMNO dan kejayaan besar PAS melemahkan institusi melayu.
Dasar wahabie...

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...