Wednesday, October 6, 2010

MUSTAFA KAMIL AYUB pulak selepas AZMIN!!!!!!!

Sementara itu, mengulas kenyataan Azmin terhadap bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir yang dibidas pelbagai pihak, Mustaffa berkata seluruh ahli PKR berkongsi pandangan dengan bekas setiausaha sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.


"Apakah tidak boleh mana-mana pemimpin PKR mengkritik Tun? Kalau Tun seorang negarawan, beliau tidak akan aniaya rakyat dan fitnah bekas timbalan perdana menteri. Mengapa perlu bengis apabila Tun dikritik pada penghujung usianya?" soalnya kembali.

Komen teman, NIH SATU LAGI MANUSIA MUNAFIK @ MAT TERSUNGKOR!!!! dah KALAH miker NGULUPOR!!!! ajer miker hawor!!!!

Kalau Nak ambil jawatan NO 2 PKR memang kena "usik" TUN M ke? Rakyat mana yang kena aniaya dengan TUN?....sebelum ANWAR kena SEX...oppsss SACK!! tak dengor pulak cerita TUN aniaya rakyat...MASA miker dalam UMNO miker ada ANIAYA rakyat? 

FITNAH ANWAR? ya ka fitnah? Jangan nanti bila dah keluar atau TERKELUAR PKR miker join kawan2 lama mcm EZAM, ANUAR SAARI, ZAHID, NALLA selak cerita ANWAR....Penghujung Usia? tahukah miker nih bila hujung usia Miker? Jangan2 MIKER TERSUNGKUR DULU tak?

Esok LUSA Zaid KUda pulak kot USIK tun M

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...