Thursday, October 14, 2010

suatu petang - di pasar MALAM puncak ALAM

gambar 1: mcm takder apa2 kan? perasan tak ada orang sedang berpidato? tak nampak? nampak tak yang takder orang pun dengar dia berpidato? NAMPAK KAN?

gambar 2: hehehe...camera h.phone murah sebab tuh tak clear gambar pemidato kita nih...ramai tak yang dengar pidato dia? TAK RAMAI KAN? itu pun dah siap dengan cerita SYABAS nak "pau" duit rakyat selangor.
CERITA PULAK PASAL T.A.W.A.S...hehhehe dah lama duduk sini, dah nak dekat pilihanraya semula baru nak cerita ka pasal skim tuh? HUHUHU walaupun anak teman lahir di selangor..thanks but no thank to TAWAS....yer ke nama tabung nih TAWAS.....LUPA, cuba teka siapa mamat pidato tuh? ehhehe dulu mat munajat nih...sudahnya mat maki wal hamun MUFTI..... 
 gambar 3: Dengan bebudak pun nak berkempen...hehehhe SELANGOR KINI....yukkksssss, ye ler dah makcik PENGEDAR suratkhabor bagi ke dia...hehhehe, nak lekas habih gamaknya...LEKAS HABIS kenapa takder yang sio ker?
 gambar 4: AIKK kena buang? atas TAR tuh yop...atas TAR!!!! bnyk lagi gambor yang sisipan dan surat khabor SELANGOR kini jadi alas jalan.
gambar 5: kena buang jugak? apahal nih? tak der yang gemor nak baca? banyak lagi berterabor tapi tak kuasa teman nak tangkap semua gambor.

ada satu gambor teman takdan snap...RUGI...gambar LORI KEMPEN nih yang guna bantuan PERKASA.. betul PERKASA....iyerrrr...lori hicom PERKASA...tahniah DATUK PADUKA IBRAHIM ALI

2 comments:

Muhammad Azli Shukri said...

salam, blog tuan sudah dipaut...

amieiezam said...

terima kasih tuan.

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...