Sunday, October 17, 2010

LAMBAKAN PENDATANG ASING - DUN n49 perak

pendatang asing memang dah jadi masalah di MALAYSIA ni...dari yang berkulit putih yang berkeroje di pusat kesihatan keluarga (romah urut/disco/pub) yang gelap sikit (rumpun melayu jugak) yg kojer di romah jaga baby, buat romah, pecah romah...sehinggalah yang kulitnya gelap yang spesialist dalam mengunting rambut dan menebor roti.....huh

tapu bukan itu yang teman nak sentuh kali nih, tetapi peningkatan PENGUNDI pendatang asing yang melompat tempat mengundi daripada tempat2 safe deposit pembangkang. Lambakan pulak secara ketara dapat dilihat di peti undi DUN sg rapat....sebagaimana ulas DS Zambry MB Perak Dr Ridzuan.

hehhehe dengor kata ada yang di bayor RM 50 untuk membuat penukaran tempat buang undi...tambah pulak ada yang kata KAPLA DAP di Perak pernah berazam "walau apapun terjadi N49 perlu di tumbangkan...AIIIIII...lain macam bunyik tuh" yang best nya mereka yang dipindahkan tuh ramai terdiri daripada orang melayu sendiri....MELAYU lawan MELAYU la!!!! puak "demer" jugak (keturunan pendatang) yang dapat control tempat tu secara total....

rope tuh caranyer nak menang yop....

No comments:

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...