Tuesday, October 12, 2010

ORANG CINA "MALAYSIA" SETIA - PM

Ramai sungguh yang menggelegak otak dan pijor telinger demer bila mendengorkan ucapan DS NAJIB dalam PERHIMPUNAN MCA bahwasanya BANGSA cini ada lah rakyat MALAYSIA yg SETIA. Ramai kawan2 blogger yang bertindak balas dengan statement PM dengan menyangkal setiap patah perkataan SETIA nya bangsa CINA dalam posting masing-masing. JUAK PAS-PKR-DAP bukan main seronok kononya NAJIB takut dengan bangsa cina dan terdesak untuk mendapatkan undi cina.


sebaliknya LS8 mempunyai pandangan yg berbeza. PM telah menghantar bola tanggung yang perlu ditafsir sendiri oleh MCA dan mungkin juga GERAKAN tentang "sepet" dengan "setia"....Kerajaan BN sedar bahawasanya kini undi masyarakat cina tidak lagi menyebelahi BN atau dengan ertikata yang lain MEREKA tidak lagi setia kepada BN. Namun begitu acap kali bangsa sepet ini meminta-minta sehinggakan apa yg diminta dan apa layanan yang diberikan oleh BN sangat tidak BERPATUTAN. laksana melepaskan anjing yang tersepit. BUKAN main lagi bangsa sepet ini bertepuk tangan apabila PM seakan memuji mereka SETIA!!! Lupakah mereka melayu ini santun bangsanya, MENEGUR dalam MEMUJI!!! bukan kerana apa TAKUTKAN HATI KAWAN TERLUKA...MELAYU bisa biarkan hatinya KAU GURIS LUKA!!!! sebab itu di selitkan bersama cerita tentang TOKYU!!! ataupun kicap.

seperkara lagi tentang BANGSA PENDATANG...saya setuju dengan PM - CINA sepet yang "setia?" kini BUKAN lagi BANGSA PENDATANG....mereka warganegara yang SAH... tetapi siapa MAMPU MENOLAK PENDAPAT yang mengatakan mereka ini BERKETURUNAN saya ulang KETURUNAN PENDATANG dan MELAYU ADA LAH PENDUDUK ASAL TANAH BERTUAH INI... PROF KOO KAY KIM sendiri setuju dengan ungkapan ini.

kerana mereka BERKETURUNAN BANGSA PENDATANG maka sebab itu sehingga hari ini sehingga KETURUNAN ke 4-5 atau mungkin 10 pun masih ada cina yang tak tahu berbahasa kebangsaan sebaliknya mengagungkan bahasa ibunda mereka dari TANAH BESAR bukan TANAH MELAYU!!! kerana itu juga sekolah vernakular yg menjauhi asimilasi rakyat TIDAK di tolak ketepi dan kerana itu juga mereka menolak berkongsi kek ekonomi DEB sehingga menaikkan darah KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA "SAUDARAI" KHAIRY...saudarai?? ohhhhh tidak begitu BERANI darai PEMUDA UMNO ini men'sound' pornstar 5star "suck my dick" kerana masih pertikai 30% kuota BUMI.

bravo k-ree!!!
from LS8 with love!

6 comments:

GAP KEMBALI said...

bro posting menarikk..aku link kat blog gap..

amieiezam said...

10q bro...

Anonymous said...

najib's political speech gaining political mileage. sudah banyak diberikan kepada bangsa ini selain dari kerakyatan negara dari dulu.Kita sudah banyak buat keterlanjuran.Padah nya ini lah DAP.
DI Indonesia, bangsa imigran ini awal awal lagi sudah di ' cantas' diharamkan sekolah cina, bahasa cina ,malah nama cina diindonesiakan.Ada orang cina simpan nama cina? Rudy Hortono example.

amieiezam said...

kadang2 budaya kita perlu ikut acuan kita... TAPI tiap langkah perlu BERHEMAH...

DEMI NEGARA YG TERCINTA,
KU CURAHKAN BAKTI PENUH SETIA...

Anonymous said...

LS8,

Amat wajar kita memperingatkan CINA MALAYSIA bahawa mereka adalah KETURUNAN PENDATANG, apabila ada di kalangan mereka begitu ghairah mempersoalkan HAK ISTIMEWA MELAYU.

Malah wajar kita beri pilihan kepada mereka untuk PULANG ke negara asal nenek moyang mereka jika mereka tidak sanggup menerima KONTRAK SOSIAL.

Kesetiaan mereka wajar dinilai dari kesedian MENERIMA SEPENUH HATI asas-asas pembentukan negara kita.

Anonymous said...

boleh.. mereka akan setia kalau kita laksanakan seperti indonesia.. kalau betul mereka hendak mempertikaikan hak bumi putra, dengan syarat mereka perlu menghapus sekolah jenis perkauman atau sekolah cina dan india
wajibkan dua bahasa dia malaysia iaitu english dan malaysia..
bahasa lain2 adalah sampingan tak wajib dipelajari

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA

SAYA SAYANG UTUSAN MALAYSIA
dari airmata , darah dan keringat melayu

LS8 SOKONG

LS8 SOKONG

RACIST dan perlu di BOIKOT

RACIST dan perlu di BOIKOT

FEEDJIT Live Traffic Feed

lihatlah DUNIA

amieiedaLUV

semalam...aku mengenalimu....
kemudian...aku terpaut padamu....
kelmarin...cinta ini bersatu....
dan KINI...aku terus menyayangimu...
dan ESOK...akan terus menyayangimu...
hingga AKHIR WAKTU...